donderdag 27 oktober 2011

Ipad als leerdoel

Door mijn studie (BVE) die ik nu moet doen, heb ik helemaal weinig tijd om me te verdiepen in mijn Ipad, maar ik heb wel een slimme zet gedaan vond ik. Eén van de leerdoelen voor de opleiding is dat ik meer gebruik maak van media tijdens mijn lessen. Hiervoor kan ik de Ipad gaan inzetten. Hopelijk gaat me dat wat opleveren.
Ik was zo enthousiast om nu mijn IOS5 al te willen installeren, maar dat kan pas vanaf maandag. Had gééén idee wat IOS5 is en gééén idee of het zinvol is om te installeren, maar gelukkig kon Petra S me hierbij verder helpen.
Verder heb ik geen aanvullingen op hoe ik mijn Ipad gebruik dan zoals ik eerder al beschreven heb. Het super snel even mijn mail nakijken en daardoor veel sneller zijn in het beantwoorden is wel heel handig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten