donderdag 24 november 2011

Filmpje met iPad

Inmiddels heb ik twee keer een filmpje in de klas opgenomen of liever gezegd laten opnemen door een leerling. In een situatie ging het prima, maar in een andere was het niet handig dat een leerling het filmpje opnam. Dus mijn advies als er enig belang gehecht wordt aan de kwaliteit en vormgeving dan is het handiger een collega te vragen of het zelf te doen.
Ik moet nu nog uitzoeken hoe ik het YouTube linkje krijg.

Daarbij heb ik zomaar ontdekt, verschillende collega's weten het al helaas, dat als je op een willekeurige pagina op je iPad zit, je je agenda van die dag kunt inzien. Dit doe je door vanaf de tijd bovenin het scherm naar beneden te scrollen. Toch handig soms.


- Posted using BlogPress from my iPad

Geen opmerkingen:

Een reactie posten